Udostępnij

Potrójne złoto dla FAKRO

Aż 3 produkty marki FAKRO, światowego wicelidera w globalnym rynku okien dachowych oraz schodów strychowych, otrzymały Złoty Medal Targów BUDMA 2017.

Tradycyjnie medale przyznawane są najbardziej innowacyjnym produktom i ciekawym rozwiązaniom w branży budowlanej. Komisja Konkursowa przyznała wyróżnienie 29 produktom, wśród których doceniono aż 3 produkty marki FAKRO: okno dachowe uchylno-obrotowe FPP-V preSelect2 , drzwi przesuwne INNOVIEW HST Sky, supertermoizolacyjne schody strychowe LTK Energy.

Okno dachowe uchylno-obrotowe FPP-V preSelect2, otwiera się szerzej niż w klasycznych rozwiązaniach. Skrzydło ma prawie o 30% większy zakres możliwości uchylenia skrzydła, co umożliwia jeszcze pełniejsze wykorzystanie stworzonej na poddaszu przestrzeni. To doskonałe rozwiązanie dla osób dbających o komfort i doceniających piękny widok za oknem.

Uhonorowano również unikatowość drzwi przesuwnych INNOVIEW HST Sky. Nowoczesne połączenie wytrzymałej zewnętrznej ramy aluminiowej i wewnętrznej drewnianej w nagrodzonych drzwiach HST Sky gwarantują trwałość i wysoką estetykę wnętrza. Okna fasadowe to całkowita nowość w ofercie firmy FAKRO. Ten nowoczesny produkt został skonstruowany z uwzględnieniem 25-letniego doświadczenia firmy FAKRO na globalnym rynku stolarki okiennej.

Trzeci Złoty Medal trafił do FAKRO za supertermoizolacyjne schody strychowe LTK Energy. To doskonałe rozwiązanie do domów energooszczędnych oraz budynków, w których występuje duża różnica temperatur pomiędzy użytkowanym pokojem, a nieużytkowanym strychem.

Z niecierpliwością czekamy na Targi BUDMA 2017. Nie tylko ze względu na otrzymanie Złotych Medali, choć to oczywiście bardzo miłe i motywujące, ale również dlatego, że targi są jedną z najlepszych okazji do budowania i pielęgnowania relacji z naszymi partnerami –mówi dyrektor marketingu Sławomir Gawlik.

Uroczyste wręczenie Złotych Medali nastąpi podczas Międzynarodowych Targów Budownictwa i Architektury BUDMA, które odbędą się od 7 do 10 lutego, 2017 roku w Poznaniu.