Bożena Damasiewicz, prezes Fundacji Pomyśl o Przyszłości, aktywnie uczestniczyła w panelu dyskusyjnym „Made in Małopolska – siła regionalnej marki”.
Wraz z Grzegorzem Biedroniem, prezesem Małopolskiej Organizacji Turystycznej, Lidią Moroń-Morawską, współwłaścicielką Ekomiody i Pasieki Morawskich, Agnieszką Sendor, współwłaścicielką gospodarstwa rybackiego Pstrąg Ojcowski, oraz Anną Świątek, dyrektor Biura Stowarzyszenia Dolina Karpia, poruszyli kluczowe tematy związane z patriotyzmem gospodarczym, rozwojem regionalnych marek oraz wyjątkowością produktów z Małopolski.
Regionalna marka ma ogromne znaczenie, zarówno w kontekście tożsamości lokalnej, jak i rozwoju gospodarczego. Wspiera ona poczucie przynależności i dumy wśród mieszkańców danego regionu, jednocześnie pozwalając na wyróżnienie się na arenie międzynarodowej. Siła regionalnej marki opiera się na autentyczności, tradycji i unikalnych cechach danego miejsca, które są doceniane przez konsumentów na całym świecie – komentuje Bożena Damasiewicz, Dyrektor Biura Zarządu/ Dyrektor ds. organizacyjno-administracyjnych FAKRO oraz Prezes Fundacji Pomyśl o Przyszłości.
Polski Kongres Przedsiębiorczości, to jeden z najważniejszych wydarzeń gospodarczych w Polsce, który po raz kolejny stał się miejscem wymiany wiedzy, doświadczeń i inspiracji w obszarze biznesu, nauki i administracji publicznej. Kongres przyciągnął blisko 3000 uczestników, dając przestrzeń do dyskusji nad kluczowymi wyzwaniami oraz możliwościami dla polskiej gospodarki.
Panel był częścią XI Polskiego Kongresu Przedsiębiorczości, który odbył się 13 listopada w Krakowie.
Copyright © 2024 FAKRO. All rights reserved.