Firma FAKRO, nie tylko zajmuje wysokie miejsce na podium światowej produkcji okien dachowych i schodów strychowych, ale także propaguje aktywność fizyczną i zdrowy tryb życia. Tym razem sponsorowała największy międzynarodowy turniej piłki nożnej w naszym kraju – VIII Międzynarodowy Turniej Sokolika w Starym Sączu.
Mistrzostwa na starosądeckiej murawie stadionu Sokół odbyły się w dniach od 8 do 10 czerwca. Sportowe wydarzenie zwieńczył mecz o złoto. „Legia Warszawa” rozegrała pełen emocji i sportowej rywalizacji finał pokonując młodych zawodników ze „Sparty Praga” (3:1).
Turniej Sokolika zgromadził najzdolniejszych młodych piłkarzy z Polski i zagranicy. Rywalizowały ze sobą aż 32 drużyny z 11 krajów. Wśród reprezentacji z różnych zakątków Polski nie zabrakło pasjonatów futbolu grających pod szyldem największych światowych marek: Hertha Berlin, Feyenoord Rotterdam, czy FC Liverpool.
Cieszymy się, że mogliśmy wesprzeć to wyjątkowe, sportowe wydarzenie. Wszystkim młodym adeptom piłki nożnej gratulujemy i życzymy wytrwałości w rozwijaniu swoich pasji. Turniej Sokolika to doskonała promocja Sądecczyzny. Jednocześnie to preludium do przeżywania mundialowych emocji – komentuje wręczający nagrody, Janusz Komurkiewicz, członek zarządu ds. marketingu FAKRO.
Firma FAKRO chętnie wspiera lokalne i międzynarodowe wydarzenia sportowe. To zaangażowanie wynika z filozofii firmy – mówiąc o sukcesach gospodarczych FAKRO porównujemy rywalizację na rynku globalnym z gospodarczymi mistrzostwami świata. Chętnie wspieramy inicjatywy promujące aktywność i zdrową rywalizację. Synonimami naszego CSR’u są: sport, pasja i emocje – uzupełnia Janusz Komurkiewicz.
Copyright © 2024 FAKRO. All rights reserved.