Udostępnij

Pracownicy Ambasadorami marki FAKRO

Rozstrzygnięto I edycję programu „Ambasador marki FAKRO” w kategorii „Pracownik”. Wyróżniono 9 osób, które na co dzień pracują w różnych spółkach należących do Grupy Fakro. Uroczyste podsumowanie programu odbyło się 9 lutego br. w nowosądeckiej siedzibie firmy.

Celem programu ambasadorskiego było wyróżnienie pracowników, którzy cechują się szlachetną, godną naśladowania postawą, są zaangażowani w życie firmy, gotowi do współpracy, otwarci na nowe wyzwania, promują firmę na zewnątrz oraz wyróżniają się wysoką kulturą osobistą.

Program realizowany był wieloetapowo. Na początku każdy pracownik mógł zgłosić kandydaturę swojego kolegi lub koleżanki z pracy. Następnie nominację opiniowali bezpośredni przełożeni kandydata. Ostateczną decyzję – po wnikliwej analizie argumentów popierających zasadność zgłoszonej kandydatury –  podjęła Komisja – wyjaśnia Joanna Nieć, koordynator Programu.

Ambasadorami marki FAKRO, którzy na co dzień pracują w centrali firmy zostali: Piotr Bernacki (magazynier), Maria Bogdał (specjalista ds. sprzedaży eksportowej), Wojciech Chronowski (menadżer produktu), Rafał Gajdosz (młodszy specjalista ds. eksportu), Piotr Gruca (specjalista ds. badań i rozwoju automatyki), Joanna Osipowicz (specjalista ds. promocji sprzedażowych) oraz Piotr Żak (konstruktor).Laureatami zostali także pracownicy zakładów zamiejscowych: Agnieszka Florek-Łaciak (referent ds. osobowych) oraz Dariusz Mrózek (mistrz) ze Stolartu w Dobrej (k. Limanowej).

Każdy Ambasador marki otrzymał voucher w wysokości 1 000 zł umożliwiający zakupy w sieciach polskich marek, pamiątkowe dyplomy oraz statuetkę. Niespodzianką były piłki z autografem Adama Nawałki, który także jest Ambasadorem marki FAKRO.

Program ambasadorski skierowany do pracowników służy m.in. umacnianiu tożsamości z firmą oraz propaguje szlachetne postawy pracownicze, niezwykle cenione w zawodowej codzienności – pointuje Janusz Komurkiewicz, mecenas Programu.