Zespół marketingu FAKRO został uhonorowany prestiżową Nagrodą Builder Super Power, przyznawaną przez miesięcznik „Builder”. To wyróżnienie jest wyrazem uznania dla zespołu, który odgrywa kluczową rolę w kształtowaniu wizerunku firmy i wspieraniu jej dynamicznego rozwoju na rynku międzynarodowym. Dzięki ich zaangażowaniu i kreatywnym działaniom, marka FAKRO zyskuje na znaczeniu, a jej pozycja w branży budowlanej stale się umacnia.
Builder Super Power to nagroda, która promuje zespoły i osoby odpowiedzialne za realizację strategicznych działań w firmie. Zespół marketingu FAKRO został doceniony za innowacyjne kampanie, skuteczną komunikację i działania, które przyczyniły się do sukcesów firmy na konkurencyjnym rynku.
Nagrodę w imieniu zespołu odebrał Sławomir Gawlik, Dyrektor Marketingu FAKRO podczas uroczystości finałowej IV edycji Builder Super Power, która odbyła się 17 października w Warszawie. To wyróżnienie jest zasługą całego zespołu, który każdego dnia pracuje nad wzmocnieniem wizerunku marki FAKRO. Nasze działania marketingowe są kluczowe w budowaniu relacji z klientami i partnerami biznesowymi, a ta nagroda potwierdza, że nasze wysiłki przynoszą wymierne efekty – zaznaczył Sławomir Gawlik.
Nagroda Builder Super Power to kolejny sukces zespołu FAKRO zaraz po prestiżowej, międzynarodowej nagrodzie Prof. Philipa Kotlera w kategorii Impact Brand, która została przyznana w uznaniu za innowacyjne podejście FAKRO do marketingu oraz zaangażowanie w działania na rzecz odpowiedzialności społecznej i globalnej współpracy. Otrzymane nagrody stanowią potwierdzenie uznania dla działań FAKRO zarówno w kraju, jak i na arenie międzynarodowej.
Copyright © 2024 FAKRO. All rights reserved.