Przedstawiciele firmy FAKRO wzięli udział w konferencji pt. „Zachowania innowacyjne kluczem konkurencyjnego rozwoju biznesu”, która odbyła się 14 grudnia br. na Uniwersytecie Ekonomicznym w Krakowie.
W wystąpieniu pn. FAKRO – polska marka, rodzima firma, globalny sukces przedstawiono nie tylko innowacyjne produkty FAKRO, ale także ich badanie i rozwój. Zwrócono także szczególną uwagę na wysokość kosztów ochrony patentowej oraz rolę patentów w przewadze konkurencyjnej.
Z racji obecności na Uniwersytecie przybliżono także firmę jako pracodawcę oraz formy współpracy FAKRO ze środowiskiem akademickim.
Firma FAKRO jest jednym z największych pracodawców na Sądecczyźnie. Swoją ofertę rekrutacyjną kieruje także do studentów i absolwentów różnych kierunków – głównie technicznych, ale nie tylko. Takie spotkania to doskonała okazja do przybliżenia firmy jako stabilnego, rozwijającego się i polskiego pracodawcy – komentuje prelegentka, Beata Martuś-Kołbon, zastępca dyrektora ds. personalnych FAKRO.
Podczas wystąpienia przybliżono także założenia programu ambasadorskiego skierowanego do studentów – „Ambasador marki FAKRO”.
Konferencja była zwieńczeniem projektu „PRZEDSIĘBIORCZY STUDENT”, będącego cyklem imprez promujących przedsiębiorczość akademicką i aktywność środowiska akademickiego, realizowanego przez Dział Nauki i Transferu Wiedzy oraz Katedrę Zachowań Organizacyjnych Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie.
Copyright © 2024 FAKRO. All rights reserved.