Udostępnij

FAKRO przedstawia „TRENDY W BRANŻY STOLARKI BUDOWLANEJ 2022”

Branża budowlana stale dostosowuje się do potrzeb współczesnego budownictwa. Inwestorzy, architekci i producenci poszukują rozwiązań, które poprawią komfort życia użytkowników budynków, jednocześnie pozwolą im zadbać o środowisko naturalne i ekologię. 15 listopada, w Warszawie, firma FAKRO podczas konferencji, zorganizowanej dla 80 Partnerów, przedstawiła trendy branży stolarki budowlanej w 2022 roku.

 

FAKRO przedstawia „TRENDY W BRANŻY STOLARKI BUDOWLANEJ 2022”

 

Obecnie branża budowlana kładzie silny nacisk na energooszczędność i zrównoważony rozwój. Firma FAKRO podczas konferencji przedstawiła trendy, które w przyszłym roku będzie rozwijać i w dalszym ciągu z sukcesem realizować. Uczestnicy konferencji: dekarze, dziennikarze, architekci, przedstawiciele organizacji branżowych i partnerzy biznesowi, wysłuchali prezentacji i poznali plany firmy na dalszy rozwój. Wśród trendów wyróżniono znaczenie energooszczędności i rozwiązań smartHome w zapewnianiu komfortu podczas użytkowania budynków. Nie zabrakło także podkreślenia roli ekologii i zrównoważonego rozwoju, jak i realizowanej polityki CSR w FAKRO.

Wśród gości, którzy podzieli się także swoją wiedzą byli: Pani Małgorzata Walczak-Gomuła, Prezes Zarządu ASM – Centrum Badań i Analiz Rynku Sp. z o.o., Pan Łukasz Wachowski, Sekretarz Generalny PZPN oraz Łukasz Grabowski, 12letni Mistrz Polski 2020 w Kartingu, którego karierę wspiera firma FAKRO. Po części oficjalnej wszyscy wspólnie udali się na mecz z Węgrami, aby kibicować naszej Reprezentacji podczas eliminacji do Mistrzostw Świata na PGE Narodowym. Reprezentacja Polski już w marcu 2022 zagra w barażach, a przeciwników poznamy już końcem listopada.

„Jako Oficjalny Partner Reprezentacji, mieliśmy przyjemność zaprosić naszych Partnerów na wspólne kibicowanie polskiej drużynie narodowej podczas meczu Polska-Węgry, w Warszawie. To był ogrom emocji, a te jak wiadomo, zawsze najlepiej przeżywać razem w piłkarskiej atmosferze, dzieląc radość z każdej bramki. Tego dnia, w pierwszej kolejności zaplanowaliśmy konferencję, na której podzieliliśmy się naszymi planami na dalszy sukcesywny rozwój oferty FAKRO. Mamy nadzieję, że przełoży się także i na sukcesy zawodowe naszych Partnerów biznesowych. Dziękujemy wszystkim za udział w konferencji, rozmowy kuluarowe i wspólne przeżywanie piłkarskich emocji tego wieczoru.” – mówi Janusz Komurkiewicz, Członek Zarządu ds. Marketingu w FAKRO.