Udostępnij

FAKRO o polskiej i małopolskiej marce

FAKRO, polska firma będąca światowym wiceliderem w produkcji okien dachowych i schodów strychowych była obecna podczas Kongresu Marki Małopolska, który odbył się 23 i 24 listopada br. w Pijalni Głównej w Krynicy – Zdroju.

Firmę FAKRO reprezentowała Bożena Damasiewicz, dyrektor Biura Zarządu, która wzięła udział w panelu dyskusyjnym „Made in Małopolska”.

Budowanie marki regionu jest kluczem do sukcesu, ale musi być ono kompatybilne z kreowaniem i umacnianiem polskiej marki na świecie. Silna marka polskich produktów, wpływa na utożsamianie naszego kraju z wysoką jakością, kompetencją i prestiżem – komentuje Bożena Damasiewicz.

Kongres skierowany był do pracowników jednostek samorządu terytorialnego oraz instytucji zaangażowanych w System Koordynacji Marki Małopolska, którzy zajmują się promocją, marketingiem i zagadnieniami public relations. Wydarzenie było okazją do wymiany opinii i spostrzeżeń dotyczących współpracy na rzecz rozwoju marki regionu. W spotkaniu wzięli udział specjaliści z zakresu marketingu miejsc, przedsiębiorców i przedstawicieli organizacji non-profit.

Firma FAKRO, której centrala mieści się w Nowym Sączu, od lat angażuje się w rozwój regionu. Nie tylko jest jednym z głównych pracodawców zatrudniających ok. 2 000 mieszkańców miasta i okolic, ale także chętnie wspiera lokalne wydarzenia o charakterze sportowym, kulturalnym i edukacyjnym.

Prezes Ryszard Florek powołał w 2010 roku Fundację Pomyśl o Przyszłości, której jednym z celów szczegółowych jest budowanie świadomości w zakresie racjonalizmu gospodarczego – wybierając dobre, polskie produkty przyczyniamy się do rozwoju gospodarczego naszego kraju – uzupełnia Bożena Damasiewicz.