Wizerunek marki w mediach to jeden z kluczowych elementów pozwalających ocenić jej potencjał, wartość i siłę. FAKRO ulokowało się na podium zajmując 3 miejsce w kategorii najpopularniejszych marek w kategorii materiały budowlane.
Najważniejszy przegląd medialności polskich brandów zyskał swoją najnowszą odsłonę. Magazyn „Press” oraz Instytut Monitorowania Mediów zaprezentowały wyniki raportu Top Marka 2024, którego efektem jest 50 rankingów branżowych i aż 500 brandów uszeregowanych według siły marki. To wyjątkowe źródło wiedzy, które nie tylko ukazuje kulisy sukcesu najważniejszych graczy na polskim rynku, ale również rzuca nowe światło na dynamikę i innowacje w świecie biznesu.
Marka FAKRO to 33 lat tradycji, wiarygodność, zaufanie naszych klientów oraz niegasnąca siła pasji w rozwijaniu naszych produktów na całym świecie. Nasze produkty dają komfort mieszkania niemal na wszystkich kontynentach, a marka jest jedną z najpopularniejszych marek budowlanych w przestrzeni medialnej – komentuje Janusz Komurkiewicz, Członek Zarządu ds. marketingu FAKRO.
To największe tego typu badanie na polskim rynku. Kluczową rzeczą jest zastosowanie w analizie jednakowych wskaźników dla wszystkich rodzajów publikacji, z uwzględnieniem specyfiki prasy, portali internetowych i social mediów.
Copyright © 2024 FAKRO. All rights reserved.