Udostępnij

FAKRO kibicuje polskiej drużynie podczas EURO 2024

Z okazji EURO 2024 FAKRO zaprosiło swoich pracowników do udziału w konkursie „Pokaż siłę swojej pasji”. Zwycięscy otrzymali podwójne bilety na mecz Polska – Francja w Dortmundzie i mogli przeżyć prawdziwe sportowe emocje na żywo, kibicując naszej drużynie.

FAKRO jako Oficjalny Partner Reprezentacji Polski wspiera sport na szeroką skalę. W firmie nie brakuje prawdziwych pasjonatów sportu, którzy z wielkim zaangażowaniem wzięli udział w konkursie. Zadaniem konkursowym było pokazanie swojej pasji i miłości do  sportu podczas kibicowania na meczach towarzyskich. Otrzymaliśmy bardzo dużo zgłoszeń. Pracownicy kibicowali na stadionie, w domu przed telewizorem, w strefach kibica, sami lub całymi rodzinami. To niesamowite widzieć, jak takie inicjatywy integrują ludzi i jak wiele radości przynosi wspólne przeżywanie sportowych emocji – komentuje Monika Bodziony, Koordynator Konkursu.

Mecz Polska-Francja przyniósł wiele emocji. Polska reprezentacja zagrała znakomicie, a wynik 1:1 sprawił, że wrażenia z pobytu na stadionie były jeszcze większe. To było niezapomniane przeżycie. Dzięki FAKRO mogłem na żywo doświadczyć magii EURO i poczuć wyjątkową atmosferę panującą na stadionie – komentuje Sławomir Faron, jeden ze zwycięzców konkursu.

Dla pozostałych pracowników, FAKRO przygotowało „strefę kibica”, zapraszając do wspólnego kibicowania na świeżym powietrzu. „Siła pasji” to hasło przewodnie kampanii marketingowej FAKRO, symbolizujące nasze zaangażowanie nie tylko w sport, lecz także w twórcze podejście do życia, dynamikę i wyrażanie siebie poprzez swoje działania przynoszące nam satysfakcję, – komentuje Sławomir Gawlik, Dyrektor Marketingu FAKRO.

Konkurs „Pokaż siłę swojej pasji” jest kolejną inicjatywą FAKRO dla pracowników, wspierającą ich zainteresowania, promującą sport i aktywność fizyczną.