Udostępnij

FAKRO – Budowlaną Marką Roku na 5 gwiazdek

FAKRO numerem 1 w Polsce*

Firma FAKRO, jeden z czołowych producentów wysokiej jakości okien dachowych i schodów strychowych, została uhonorowana złotym tytułem Budowlanej Marki Roku 2022.

Produkty i działania firmy FAKRO nie po raz pierwszy zostały wyróżnione przez wykonawców. Tym razem zgodnie z badaniami zrealizowanymi i opracowanymi przez ASM – Centrum Badań i Analiz Rynku – sukces FAKRO jest spektakularny.

W kategorii okien dachowych FAKRO otrzymało ZŁOTĄ – najwyższą nagrodę. Większość z badanych wykonawców doceniło markę FAKRO w następujących obszarach* – bo w każdej kategorii badanych było 300 wykonawców.

 

  1. Marka najczęściej stosowana przez fachowców – 61%
  2. Marka o najwyższej jakości w porównaniu do konkurencji – 56%
  3. Marka o najlepszej relacji ceny do jakości – 64%

 

Dzięki temu FAKRO uplasowało się na pierwszym miejscu w kategorii okien dachowych, znacząco wyprzedzając konkurencję. Ponad 60% fachowców wskazało markę FAKRO jako najczęściej wybieraną i rekomendowaną.

Nagroda przyznana przez wykonawców, to jasny sygnał wysłany do rynku, że nasze produkty i nasza marka cieszą się olbrzymim zaufaniem i prestiżem. Okna dachowe marki FAKRO od lat są wysoko oceniane przez fachowców, co realnie przekłada się na sprzedaż. Klienci doceniają najwyższą jakość naszych produktów oraz filozofię, którą kierujemy się w strategicznych działaniach. Dbamy o komfort mieszkania na całym świecie, szanując każdego klienta, pracownika oraz równe zasady konkurencji – komentuje Janusz Komurkiewicz, członek zarządu ds. marketingu.

*zgodnie z wynikami badań Marka na rynku budowlanym Okna dachowe w latach 2020-2022, prowadzonymi przez ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku.

 

FAKRO numerem 1 w Polsce*

FAKRO w czołówce producentów okien elewacyjnych

Firma FAKRO, jeden z czołowych producentów wysokiej jakości okien dachowych i schodów strychowych, znalazła się w zaszczytnym gronie 10 najczęściej rekomendowanych producentów okien elewacyjnych.

To wynik tegorocznego rankingu zrealizowanego i opracowanego przez  ASM – Centrum Badań i Analiz Rynku.

Wynik napawa nas dumą oraz pokazuje dynamikę rozwoju marki INNOVIEW – FAKRO. Linia produktów została wprowadzona do naszej oferty 5 lata temu. Po tak krótkim czasie rynek ocenił ją pozytywnie przyznając nam w rankingu ASM mocną lokatę. Dziękujemy i nie ustajemy w dążeniu do doskonałości – komentuje Janusz Komurkiewicz, członek zarządu ds. marketingu.

 

FAKRO wysoko w rankingu popularności marek

Firma FAKRO, jeden z czołowych producentów wysokiej jakości okien dachowych i schodów strychowych, uplasowała się w pierwszej dziesiątce firm z branży budowlanej najczęściej polecanych przez wykonawców.

Ranking został zrealizowany przez ASM – Centrum Badań i Analiz Rynku. W badaniu uwzględniono 404 firmy z branży budowlanej.

Oprócz zwycięzców w poszczególnych segmentach produktowych wyłonieni zostali laureaci Budowlanej Marki Roku w klasyfikacji ogólnej – to marki cieszące się uznaniem wszystkich fachowców i wskazywane przez nich najczęściej.  

Topowym produktem naszej firmy są okna dachowe. Jest to zatem produkt adresowany do określonej grupy klientów. Nie jest on powszechnie i masowo kupowany. Dlatego też nasza obecność w pierwszej dziesiątce w kategorii OPEN – to duże wyróżnienie i docenienie wśród wykonawców – komentuje Janusz Komurkiewicz, członek zarządu ds. marketingu.

FAKRO przyjazne fachowcom

Firma FAKRO, jeden z czołowych producentów wysokiej jakości okien dachowych i schodów strychowych, została uhonorowana tytułem Marki Przyjaznej Fachowcom w rankingu zrealizowanym przez ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku. W rankingu firma została wyróżniona jako jedna z trzech z branży budowlanej – zyskując zaszczytne brązowe odznaczenie.

W plebiscycie zostały wskazane marki które spełniają oczekiwania dotyczące szkoleń, posiadające najlepszy program lojalnościowy oraz te, z którymi, zdaniem wykonawców, współpraca układa się najlepiej. 

Ta nagroda to potwierdzenie rangi naszych „medali” w rankingu Budowlana Marka Roku 2022. To ukłon fachowców nie tylko w stronę naszych produktów, ale przede wszystkim w stronę naszych profesjonalnych, życzliwych i pomocnych pracowników. Określenie marki jako przyjaznej, to wypadkowa jakości produktów oraz jakości współpracy, dobrych relacji
z partnerami i klientami oraz wielopłaszczyznowego zaufania.
Jednocześnie i my kłaniamy się w stronę wykonawców, dziękując za tak wysokie uznanie dla marki FAKRO
– komentuje Janusz Komurkiewicz, członek zarządu  ds. marketingu.

 

Janusz Komurkiewicz PROMOTOREM XXI wieku

Janusz Komurkiewicz, członek zarządu ds. marketingu FAKRO został uhonorowany w 18. edycji Rankingu Budowlanej Marki Roku prestiżowym tytułem PROMOTORA XXI wieku.

Nagroda została przyznana za osiągniecia w działaniach związanych z realizacja strategii marki „FAKRO” wśród wykonawców oraz kształtowanie trendów w branży materiałów budowlanych.

W oficjalnej nominacji organizatorów czytamy następujące uzasadnienie: Pana działania na rzecz branży stolarki w Polsce w zakresie szerokiej gamy asortymentu przekładają się na wzrost świadomości produktów marki FAKRO wśród fachowców oraz wpływ marki na kształtowanie trendów na rynku. Dzięki temu jest Pan Personą rozpoznawalną nie tylko w Polsce, ale i w Europie. FAKRO, oferując produkty najwyższej jakości cieszy się wielkim zaufaniem fachowców, co potwierdzają wyniki badań także w innych kategoriach rankingu, gdzie również marka uzyskuje tytuł Budowalnej Marki Roku.

Janusz Komurkiewicz odebrał nagrodę podczas oficjalnej gali podsumowującej tegoroczną edycję Rankingu Budowlana Marka Roku, która odbyła się 7 czerwca w Warszawie.

W życiu zawodowym są momenty, kiedy człowiek choć przez chwilę czuje spełnienie – odbierając tę nagrodę czułem zawodowe spełnienie. Oczywiście przede mną kolejne wyzwania, niemiej jednak, to prestiżowe wyróżnienie jest dla mnie swoistym „wiatrem
w żagle”. Dla mnie – jako zapalonego żeglarza – jest to niezwykle znamienne
– podsumowuje nagrodzony Janusz Komurkiewicz.

Organizatorem rankingu jest niezmiennie ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku.