Okna FAKRO zagościły w kolejnym, zagranicznym programie telewizyjnym. Oprócz Netflixa możemy je podziwiać w premierowym odcinku programu o projektowaniu wnętrz w USA Love It or List It. Tym razem dopełnieniem aranżacji są okna marki FAKRO – skylight FX.
Formuła programu polega na tym, że znana projektantka Hilary Farr wraz z agentem nieruchomości Davidem Visentinoiwem odwiedzają domy różnych rodzin. Hilary spełnia marzenia domowników, projektując wnętrze, nadzorując remont i budowę. Natomiast Dawid prezentuje im oferty nieruchomości, nakłaniając ich jednocześnie do sprzedaży aktualnego i zakupu nowego domu. Całość to rywalizacja dwóch ekspertów. Celem Hillary jest wykonanie takiej aranżacji, która spowoduje, że rodzina postanowi pozostać w domu. David dąży za wszelką cenę do jego sprzedania i wybrania nowego miejsca zamieszkania.
Okna marki FAKRO trafiły również do domu samej prowadzącej program w Północnej Karolinie.
Dzięki oknom skylights poddasza na całym świecie są odpowiednio doświetlone. Naturalne światło w domach tworzy przyjemny klimat, zwiększa komfort życia i pozytywnie wpływa na zdrowie.
Program emitowany jest w Stanach Zjednoczonych na kanałach HGTV, W Network i OWN Canada.
Copyright © 2024 FAKRO. All rights reserved.