Zakończyła się 32. edycja Międzynarodowego Festiwalu Dziecięcych Zespołów Regionalnych Święto Dzieci Gór. To wyjątkowe wydarzenie zgromadziło dzieci i młodzież z różnych krajów, które poprzez muzykę i taniec ludowy dzieliły się swoimi tradycjami oraz uczyły wzajemnej tolerancji i zrozumienia. Po raz kolejny partnerem tego widowiska było FAKRO.
Oprócz Polski, na scenie zaprezentowały się zespoły m.in. z Serbii, Hiszpanii, Grecji oraz Tanzanii. Spotkanie przedstawicieli tak różnych kultur pokazało, że mimo odmiennych języków, zwyczajów i religii można budować mosty porozumienia oraz czerpać inspiracje z różnorodności.
FAKRO, jako globalna firma obecna na wielu rynkach, doskonale rozumie wartość integracji międzynarodowej. Współpraca z kontrahentami i klientami z różnych zakątków świata wymaga otwartości i umiejętności czerpania z odmiennych doświadczeń – podobnie jak ma to miejsce podczas Święta Dzieci Gór.
– Święto Dzieci Gór to wydarzenie, które nie tylko pokazuje bogactwo polskiej kultury ludowej, lecz także łączy młodych ludzi, ucząc ich otwartości, poszanowania różnic i budowania wzajemnego porozumienia. To wartości bliskie również FAKRO. Nasza firma tworzy zespół złożony z osób w różnym wieku i o odmiennych doświadczeniach. Ta różnorodność oraz wymiana wiedzy stanowią siłę, która inspiruje nas do nieustannego rozwoju – podkreśla Janusz Komurkiewicz, Członek Zarządu ds. Marketingu FAKRO.
Zaangażowanie w Święto Dzieci Gór to wyraz troski o kultywowanie tradycji i wspieranie inicjatyw społecznych, które promują wartości bliskie filozofii FAKRO. Firma, czerpiąc z lokalnych korzeni i otwierając się na świat, konsekwentnie buduje swoją pozycję jako marka nowoczesna, odpowiedzialna i świadoma roli, jaką odgrywa w otoczeniu społecznym i kulturowym.
Copyright © 2024 FAKRO. All rights reserved.