Udostępnij

Pracownicy FAKRO - Ambasadorzy marki odkrywają swoje pasje

FAKRO kontynuuje cykl szkoleń „Aktywny Ambasador”. Ty razem firma zrealizowała spotkanie pod hasłem „Ambasador z pasją”. Szkolenie poświęcone było roli pasji w inspirowaniu innych oraz budowaniu zaangażowania pracowników w swojej codziennej pracy oraz w roli ambasadorów marki.

Celem szkolenia było pokazanie, że pasja, to nie tylko hobby, ale sposób myślenia, nasze umiejętności i kompetencje. Pracownicy – Ambasadorzy, uczestniczyli w twórczych warsztatach, które odbyły się w siedzibie FAKRO.

Wydarzenie otworzył Janusz Komurkiewicz – Mecenas programu, który powitał uczestników i podkreślił znaczenie wspólnego budowania kultury organizacyjnej opartej na autentycznym zaangażowaniu i otwartej komunikacji. Następnie głos zabrał Paweł Dziekoński, Wiceprezes Zarządu FAKRO, który omówił strategiczną rolę ambasadorów w rozwoju marki, pokazując jak ważna jest determinacja w działaniu, efektywność i atmosfera w pracy.

Dwa kluczowe warsztaty pomogły uczestnikom odkryć swoje pasje oraz zdefiniować własną tożsamość jako pracownika i ambasadora FAKRO. Uczestnicy tworzyli wspólną mapę pasji, ukazującą różnorodność zespołu oraz siłę płynącą z indywidualnych zainteresowań i zaangażowania. Druga część warsztatowa koncentrowała się na praktycznym zastosowaniu pasji w roli inicjatora zmian i kreatora projektów wewnątrz firmy.

Dziękujemy wszystkim uczestnikom za ich aktywny udział i zaangażowanie. Otwarta komunikacja, to trampolina do rozwoju nie tylko organizacji, ale również samego siebie. Cieszymy się, że mamy możliwość współpracować z naszymi Ambasadorami. Takie szkolenia wzmacniają naszą relację oraz integrują jako różnorodny, międzydziałowy zespół podsumowuje Joanna Rumin, PR FAKRO, organizatorka warsztatów. 

Tematyka warsztatów rezonuje z realizowaną przez FAKRO kampanią marketingową nowej generacji okien dachowych GREENVIEW - „Siła Pasji”, której twarzami zostali sportowcy i artyści z okolic Sądecczyzny: Natalia Pacierpnik – kajakarka górska, Ewa Novel – wokalista i autorka tekstów oraz MGR MORS – malarz i twórca murali.

FAKRO realizuje program pracowniczy „Ambasador marki FAKRO - Pracownik” od 2016 roku. W ramach programu pracownicy zgłaszają swoich kolegów i koleżanki z pracy do tytułu Ambasadora. Jednymi z kryteriów są: ponad przeciętne zaangażowanie, otwartość na nowe wyzwania, grotowość do podejmowania zmian oraz serdeczność w codziennych relacjach. W gronie zespołu FAKRO jest już prawie 50 ambasadorów marki – pracowników.