Udostępnij

FAKRO wspiera siłę kajakarskiej pasji

FAKRO wspiera siłę kajakarskiej pasji

 

„Siła pasji” to hasło przewodnie kampanii marketingowej FAKRO, w której swoja pasją dzieli się polska kajakarka górska, uczestniczka Letnich Igrzysk Olimpijskich w 2012 i 2016 – Natalia Pacierpnik. Sportsmenka pokazuje swoje zamiłowanie nie tylko do sportu, ale także do natury i zdrowego stylu życia, a także „światła i zieleni”, które są wpisane w filozofię FAKRO określaną mianem GO Green.

 

FAKRO wspiera siłę pasji nie tylko w spocie reklamowym, ale także realnie, sponsorując drużyny kajakarskie podczas zawodów i zmagań sportowych.

 

Sponsorowaliśmy młodych kajakarzy podczas 2 Memoriału im. Stanisława Węglarza w Szczawnicy. Niedawno odbył się Memoriał Wernerów organizowany przez nasz zaprzyjaźniony klub KS Pieniny Szczawnica, który również wsparliśmy. W sierpniu odbyły się Mistrzostw Polski Młodzików, gdzie także byliśmy jednym ze sponsorów.

 

Sport od zawsze był ważny dla FAKRO i przejawiał się w różnych formach naszej działalności, poprzez zachęcanie pracowników do aktywności fizycznej, po wspieranie lokalnych sportowców, drużyn, czy zawodów i wydarzeń sportowych – komentuje Janusz Komurkiewicz, Członek Zarządu ds. Marketingu FAKRO.

 

Kajakarstwo jest coraz popularniejszym sportem nie tylko wśród dorosłych, ale także wśród dzieci i młodzieży. Wykonywana przez organizm praca wzmacnia mięśnie, zwiększa dotlenienie organizmu co z kolei wpływa na lepszą sprawność układu oddechowego, układu krążenia i serca. Oprócz tych niewątpliwych zalet, dodatkowo kształtuje logiczne myślenie, rozwija odpowiedzialność, pewność siebie i poczucie własnej wartości.

 

Gratulujemy wszystkim zawodnikom, życząc jednocześnie niesłabnącej siły pasji.