Eksport symbolem patriotyzmu FAKRO

FAKRO, polska firma rodzima, oparta w 100 proc. na polskim kapitale, wicelider w światowej produkcji okien dachowych i schodów strychowych w gronie przedsiębiorstw, które najbardziej eksportują.

FAKRO znalazło się na zaszczytnej, 19 pozycji w rankingu opracowanym w ramach konkursu „Indeks Patriotyzmu Polskiego Biznesu”, zorganizowanego przez Dziennik Rzeczpospolita oraz Fundację Patriotyzmu Gospodarczego. Celem inicjatywy jest wskazanie przedsiębiorstw, które w największym stopniu przyczyniają się do rozwoju i bogacenia się Polski.

Eksport stanowi 70% ogólnej sprzedaży firmy, co jest potwierdzeniem najwyższej jakości wytwarzanych przez nas produktów. Jesteśmy dumni, że możemy reprezentować Polskę na arenie międzynarodowej – komentuje Sławomir Gawlik, dyrektor Marketingu Grupy Fakro.

Oddziały Grupy FAKRO są obecne prawie na wszystkich kontynentach, a produkty marki FAKRO cieszą się zaufaniem klientów z ponad 50 krajów świata. Szerzenie działań związanych z popularyzowaniem idei patriotyzmu gospodarczego i konsumenckiego jest bliskie Fundacji Pomyśl o Przyszłości, której pomysłodawcą i założycielem jest Ryszard Florek – właściciel i prezes FAKRO.