Udostępnij

Weź udział w konkursie FAKRO na rozwiązanie wspomagające prognozowanie popytu

Nasza firma FAKRO, będąca producentem okien dachowych, dodatków do okien, schodów strychowych i innych rozwiązań dla domu nieraz stoi przed poważnymi wyzwaniami.  Oferując produkty w Polsce i w kilkudziesięciu krajach na świecie, staramy się, aby klienci byli w pełni usatysfakcjonowani zarówno z naszych produktów, jak i samej obsługi. Aby każdy klient mógł szybko otrzymać fachową pomoc, niezbędne jest odpowiednie planowanie poszczególnych działań oraz badanie zapotrzebowania konsumentów na konkretne produkty.

Dziś wychodzimy naprzeciw wszystkim firmom, które chciałyby z nami współpracować. Organizujemy konkurs, którego głównym celem jest znalezienie rozwiązań statystycznych, IT, analitycznych, wspomagających prognozowanie popytu. Firmom, których pomysły naprawdę nas zachwycą, zaoferujemy wdrożenie i współpracę.

Serdecznie zapraszamy do udziału!
 

Weź udział w konkursie FAKRO na rozwiązanie wspomagające prognozowanie popytu

 

Założenia konkursu:

  • W warunkach dynamicznych zmian rynkowych poszukujemy skutecznych rozwiązań do prognozowania popytu w ramach procesu Sales & Operations Planning (S&OP).
  • Chcemy zaprosić wyspecjalizowane firmy do konkursu, w którym, z wykorzystaniem dostarczonych przez FAKRO danych, przedstawią rozwiązania w zakresie cyklicznego prognozowania popytu w krótkiej i średniej perspektywie (1-12 miesięcy).
  • Czekamy na rozwiązania statystyczne/IT/analityczne/prognostyczne.
  • Firmy, które zaproponują rozwiązania wykazujące największą trafność prognoz w stosunku do danych testowych, zostaną zaproszona do negocjacji w sprawie wdrożenia kompleksowego rozwiązania w naszej Firmie.
  • Ocenimy trafność prognozy oraz rozwiązania uwzględniające odporność na warunki zewnętrzne.
  • Zastrzegamy sobie prawo wyboru oferentów, z którymi będziemy prowadzić rozmowy.
  • Ramy czasowe trwania konkursu - listopad 2021 –  luty 2022.

 

Ważne informacje:

 

FAKRO zapewnia dostęp do zanonimizowanych historycznych danych w zakresie miesięcznej sprzedaży w podziale na:

  • kilkanaście grup produktowych i kilkadziesiąt podgrup planistycznych,
  • kierunek sprzedaży: Polska, kierunki eksportowe.

 

I etap Konkursu:

  • Przesłanie przez oferentów zgłoszeń i wymagań co do formatu i zakresu potrzebnych danych – do 24 listopada 2021.
  • Przedstawienie rozwiązań –  do 15 grudnia 2021.

 

Kontakt:

  • Piotr Błąkała – Specjalista ds. Planowania i Analiz Sprzedaży – forecast@fakro.pl