Udostępnij

Siła pasji pracowników FAKRO

W FAKRO wiemy, że pasje są nie tylko źródłem osobistej satysfakcji, ale także mogą wpływać na rozwój zawodowy. Dlatego kibicujemy pracownikom, którzy „po godzinach” rozwijają swoje talenty.

W ostatnich dniach trzymaliśmy kciuki za naszego kolegę – Piotra Broniszewskiego, który jest również zaangażowanym Ambasadorem marki FAKRO. 5 kwietnia Piotr pobiegł w krakowskim biegu „OSHEE Bieg Nocny”, zajmując wysokie 47 miejsce na 6177 sklasyfikowanych. Natomiast w warszawskim biegu „New Balance Bieg na Piątkę”, zakończył bieg lokując się na 66 miejscu z 5371 uczestników.

Ponadto nasz piłkarska drużyna z zamiejscowego zakładu w Rudniku nad Sanem reprezentowała FAKRO podczas Branżowego Turnieju Piłki Nożnej, który odbył  się w połowie lutego bieżącego roku na Podkarpaciu.

„Siła pasji” to hasło przewodnie kampanii marketingowej nowej generacji okien dachowych – GREENVIEW. Inspiruje ona do rozwoju zawodowego, ale także zachęca do poszukiwania równowagi między życiem zawodowym a osobistym. Wierzymy, że rozwój poza pracą ma ogromy wpływ na motywację i efektywność.

Dlatego też jako odpowiedzialna firma tworzymy środowisko, które sprzyja pełnemu rozwojowi. Nasi pracownicy mają możliwość uczestniczenia w kursach i szkoleniach, a nawet studiach podyplomowych. Chętnie uczą się języków obcych za pośrednictwem darmowej platformy e- learningowej. Mamy również możliwości, aby dofinansować pasje, szczególnie sportowcom, aktywnie uczestniczącym w zawodach.

Sia pasji jest widoczna w codziennym zaangażowaniu pracowników FAKRO, jak również w ich kreatywnym oraz innowacyjnym podejściu do pracy. Nie bez kozery FAKRO uplasowało się w 2023 roku w Rankingu Przeprowadzonym przez Europejski Urząd Patentowy na pierwszej pozycji wśród firm prywatnych. Na dziś firma jest autorem ponad 240 zgłoszeń patentowych. Natomiast pracownicy w ramach „Programu Zgłaszania Pomysłów”, usprawniają swoje miejsca pracy, a ich pomysłowość jest dodatkowo premiowana.