Udostępnij

PODEJMUJ RYZYKO I WALCZ DO KOŃCA – FAKRO na dobre i na złe z Reprezentacją Polski w piłce nożnej

Ostatnie tygodnie dostarczyły wszystkim kibicom wielu piłkarskich emocji. Było gorąco, nie tylko przez panującą na zewnątrz aurę. Polska Reprezentacja w piłce nożnej zadbała o pełen wachlarz przeżyć swoich sympatyków. I choć niejedna łza popłynęła po przegranej w pierwszym meczu ze Słowacją w Sankt Petersburgu, to już kolejny mecz z Hiszpanią przyniósł nadzieję. Występ Polaków w Sewilli pokazał ducha walki, determinację oraz wielkie zaangażowanie piłkarzy, co pozwoliło nam zremisować i zdobyć pierwszy punkt. Ze Szwecją rozegraliśmy trudny mecz, i chociaż początek nam nie sprzyjał, w dalszej części nasz zespół walczył, osiągnął przewagę na boisku i zdobył dwie bramki. Ale niestety upragnionego awansu zabrakło. Można powiedzieć, że szczęście było blisko i choć nie było wygranej, a tym samym punktów do wyjścia z grupy, to idziemy dalej, z nadzieją patrząc w przyszłość.

 

PODEJMUJ RYZYKO I WALCZ DO KOŃCA – FAKRO na dobre i na złe z Reprezentacją Polski w piłce nożnej

 

Work hard play hard!

FAKRO jako Oficjalny Partner Reprezentacji Polski od 17 już lat, stawia na łączenie biznesu z emocjami towarzyszącymi podczas meczy naszych piłkarzy. Emocje te zbliżają ludzi, powodują, że ramię w ramię przemy do przodu, a co najważniejsze wspieramy się w trudnych momentach – stoimy murem za sobą i szukamy nowych rozwiązań, żeby osiągać coraz śmielej stawiane poprzeczki. Czujemy, że jedni dobrze funkcjonują dzięki drugim – to dokładnie tak jak w grze zespołowej. Jesteśmy jednym zespołem, scalonym na każdym etapie walki o wspólny, lepszy wynik. Takie są właśnie silne relacje biznesowe, które poza samym faktem pracy w tej samej branży, firma FAKRO pielęgnuje, zapraszając partnerów, architektów, dekarzy, wykonawców, dziennikarzy i sprzedawców do specjalnie przygotowanych stref kibica FAKRO, podczas meczy Reprezentacji Polski. Wspólna podróż i przeżywanie piłkarskich emocji tworzą więź, tak ważną w biznesie, a ta z kolei przekłada się na efekt, mający realny wpływ na kondycję polskiej gospodarki.

Tak w sporcie, jak i w biznesie bywają wzloty i upadki. Jednak cechą dobrego stratega jest znajdować okazje i inwestować w trudnych czasach, niejednokrotnie podejmując wysokie ryzyko. Ważne jest także wyciąganie wniosków i przekuwanie ich w nowe, lepsze działania – chodzi o to, żeby nigdy się nie poddawać. Pandemia mocno dała się branży budowlanej we znaki. Ceny surowców znacznie wzrosły, terminy dostaw się wydłużyły, a komunikacja z rynkiem i klientem stała się mocno ograniczona. To spowodowało, że przedsiębiorstwa musiały dopasować się do nowej rzeczywistości i teraz, wracając na dobre tory, jesteśmy silniejszy i bogatsi o nowe doświadczenia. Czas na nowe rozdanie.

„Każda grupa naszych partnerów jest dla nas równie ważna. Działania tych fachów przeplatają się na różnych etapach wykańczania inwestycji. Jedni wpierają drugich, dostarczając sobie niezbędnych informacji i wytycznych, a my towarzyszmy Im na każdym z tych etapów, służąc wsparciem technicznym, kulturą obsługi i serwisem - tym bardziej cieszy nas otrzymane ostatnio wyróżnienie Marki Przyjaznej Fachowcom od ASM. Widać jak mocną drużynę tworzymy z naszymi partnerami. Przede wszystkim jednak, jako świadomy producent, zapewniamy wysokiej jakości produkty. Produkty nowoczesne, łatwe i szybkie w montażu, trwałe i bezpieczne. Tworzymy je z myślą o środowisku naturalnym.

Sport uczy zdrowej rywalizacji. A w sporcie jak w biznesie. Są zasady i przyjęte standardy, według których silne marki działają, prowadząc swoją politykę na bazie uczciwej konkurencji. Inwestujemy w maszyny, cenimy pracowników i Ich wiedzę, szkolimy kadrę i stale poszukujemy innowacyjnych produktów. Nasze rozwiązania mają już 190 zgłoszeń patentowych, a ich funkcjonalność doceniają klienci na całym świecie. Życzylibyśmy sobie aby duch uczciwej rywalizacji towarzyszył w każdej dziedzinie biznesu i sportu. ” - mówi Janusz Komurkiewicz, Członek Zarządu ds. Marketingu w FAKRO.

 

PODEJMUJ RYZYKO I WALCZ DO KOŃCA – FAKRO na dobre i na złe z Reprezentacją Polski w piłce nożnej


Oficjalnymi Partnerami Medialnymi spotkania „Reprezentujemy Polskę. Kibicujmy Razem” byli: miesięcznik Murator, magazyn Ładny Dom, magazyn Budujemy Dom, e-dach.pl, grupa Dobry Dom, magazyn Branżowy Nasz Dekarz.

 

Oficjalnymi Partnerami spotkania „Reprezentujemy Polskę Kibicujmy Razem” byli: biuro projektowe Małeccy, Home Koncept, LK&Projekt, Grupa Projektowa GPP, Stowarzyszenie Architektów Polskich, Związek Polskie Okna i Drzwi.

 

Dziękujemy za wsparcie naszej drużyny i wspólne kibicowanie podczas emocjonujących meczy.

 

Oficjalni Partnerzy Medialni Spotkania

Oficjalni Partnerzy Medialni Spotkania     Oficjalni Partnerzy Medialni Spotkania Oficjalni Partnerzy Medialni SpotkaniaOficjalni Partnerzy Medialni SpotkaniaOficjalni Partnerzy Medialni SpotkaniaOficjalni Partnerzy Medialni Spotkania

Oficjalni Partnerzy Spotkania

         Oficjalni Partnerzy Spotkania  Oficjalni Partnerzy Spotkania Oficjalni Partnerzy Spotkania

 

                 Oficjalni Partnerzy Spotkania     Oficjalni Partnerzy Spotkania         Oficjalni Partnerzy Spotkania