Udostępnij

Markizy FAKRO w Pytaniu na Śniadanie TVP
2015-07-02

Markizy FAKRO w Pytaniu na Śniadanie TVPPrzez cały rok z utęsknieniem czekamy na nadejście słonecznego, upalnego lata. Jednak nadmiar ciepła słonecznego może być bardzo uciążliwy, szczególnie w domu, gdzie szukamy odpoczynku od zgiełku, hałasu a latem - także od upału. Jak zatem można zapobiec nagrzewaniu pomieszczeń w upalne dni? Firma FAKRO znalazła rozwiązanie - stosowanie markiz zewnętrznych pozwoli cieszyć się przyjemnym chłodem nawet w czasie upałów.

Dobrą okazję do testowania skuteczności markiz do okien pionowych FAKRO dał udział w programie Pytanie na Śniadanie TVP, który już od 12 lat radzi Polakom jak lepiej i ciekawiej żyć. W ramach tej akcji markizy zewnętrzne zamontowano w prywatnym mieszkaniu w Warszawie, którego właścicielka miała problemy ze zbyt dokuczliwym słońcem. Serwisanci firmy FAKRO zamontowali markizę na oknie a nad przebiegiem prac czuwał menadżer produktu, który wyjaśnił klientce zasady działania markizy. Materiał ten wyemitowano w programie Pytanie Na Śniadanie a Janusz Komurkiewicz (Członek Zarządu i Dyrektor marketingu FAKRO), który był gościem w studio dodatkowo zaprezentował widzom ten nowatorski produkt.

 

Markizy FAKRO w Pytaniu na Śniadanie TVP

http://pytanienasniadanie.tvp.pl/20593666/majsterki-w-akcji

 

Markizy FAKRO w Pytaniu na Śniadanie TVPMarkiza Solar to innowacyjne rozwiązanie, stanowiące połączenie skutecznej ochrony pomieszczeń przed nagrzewaniem, z najwyższym komfortem obsługi. Montowana na zewnątrz okna, markiza absorbuje promieniowanie słoneczne już przed szybą i emituje ciepło na zewnątrz nie dopuszczając do przegrzewania wnętrza. Chroni pomieszczenie do ośmiu razy skuteczniej niż rolety wewnętrzne. Markiza jest wyposażona w inteligentny system automatycznego uruchamiania w zależności od nasłonecznienia. Nie wymaga podłączenia do sieci elektrycznej, ponieważ zasilana jest energią słoneczną.

Udział firmy FAKRO w tym programie jest uzupełnieniem prowadzonej już od kilku miesięcy szerokiej akcji reklamowo - informacyjnej. Jej celem jest uświadomienie potrzeby ochrony przed nadmiernym nagrzewaniem pomieszczeń w upalne dni przez zastosowanie markiz zewnętrznych jako optymalnego rozwiązania. Akcja złożona jest z wielu elementów. Najwięcej informacji pojawia się w prasie branżowej budowlanej oraz na portalach internetowych związanych z budownictwem, urządzaniem wnętrz i tematyką kobiecą.

Sprzedaż markiz sterowanych elektrycznie do okien pionowych wsparta jest promocją dla Klientów indywidualnych- „All inclusive”. Inwestując w zakup markizy, Klient może zyskać skuteczną ochronę przed nagrzewaniem pomieszczeń w upalne dni oraz zwrot części poniesionych kosztów na jej zakup. Zapraszamy do obejrzenia filmów edukacyjnych na temat ochrony pomieszczeń przed nagrzewaniem oraz billboardu sponsorskiego na stronie internetowej FAKRO.