Udostępnij

Innowacyjne FAKRO w Mediolanie MADE Expo 2017

Firma FAKRO – światowy wicelider w produkcji okien dachowych i schodów strychowych po raz kolejny zaprezentowała swoje produkty podczas tegorocznych, architektoniczno- budowlanych i jednych z największych w Europie targów MADE Expo 2017, które odbyły się od 8 do 11 marca w Mediolanie. FAKRO rokrocznie uczestniczy aktywnie w ponad 20- stu międzynarodowych imprezach targowych.

FAKRO zaprezentowało swoje topowe produkty na 120 m² powierzchni wystawienniczej. Jednym z głównych i przyciągających największą uwagę odwiedzających produktów na stoisku FAKRO były okna do dachów płaskich. W szerokiej gamie produktów z tej serii zaprezentowano okno DEF w wersji elektrycznej nagrodzone Red Dot Design Award 2016 – jedną z najbardziej prestiżowych nagród w dziedzinie wzornictwa. Firma FAKRO zaprezentowała także okno do dachów płaskich typu F
z zewnętrzną szybą w kolorze grafitowym – specjalnym pakietem szybowym dedykowanym do krajów o gorącym klimacie. Dużym zainteresowaniem cieszył się rowerowy występ akrobatyczny pokazujący wytrzymałość okna DXW. Jest to okno, które dzięki wzmocnionej konstrukcji oraz antypoślizgowej powierzchni pozwala na swobodne przemieszczanie się po jego powierzchni.

FAKRO przy kreacji swoich rozwiązań stawia na satysfakcję najbardziej wymagających klientów, dlatego też tworzy innowacyjne i łatwe w obsłudze produkty. Goście targowi mogli obsługiwać okna dachowe PTP-V w wersji elektrycznej sterowane za pomocą protokołu Z-Wave lub Bluetooth. Oknem PTP-V w wersji Z-Wave możemy operować z dowolnej odległości. Dodatkowo okno posiada czujnik deszczu.

MADE Expo 2017 były ponadto istotne dla FAKRO ze względu na premierę okien marki INNOVIEW na włoskim rynku. Innowacyjne połączenie drewnianej ramy z aluminiową okładziną zastosowane w oknach pionowych to zapowiedź nowego trendu w architekturze. Produkty z rodziny INNOVIEW, czyli drzwi tarasowe HST Sky, bramy garażowe, drzwi zewnętrzne a także markizy do okien pionowych, to uzupełnienie dotychczasowej oferty FAKRO a tym samym kompleksowe zaspokojenie potrzeb klientów w stolarce budowlanej – komentuje Sławomir Gawlik, dyrektor Marketingu Grupy FAKRO.

Swój debiut na włoskim rynku miało również okno uchylno-obrotowe FPP-V preSelect2, które pozwala na otwarcie skrzydła do 45°. Naturalnie na stoisku nie mogło zabraknąć spektakularnego okna FGH-V Galeria, którego skrzydła po otwarciu tworzą funkcjonalny balkon oraz markizolety VMB Solar, która oferuje do 8 razy więcej ochrony przed przegrzaniem pomieszczenia od wewnętrznych osłon